Τοποθέτηση

Η Τοποθέτηση είναι η "Ιδέα" που έχουμε σχηματίσει εμείς για την επιχείρησή μας και το προϊόν μας και την οποία θέλουμε να κάνουμε αντιληπτή και στους πελάτες μας. Μια τοποθέτηση για παράδειγμα, περιλαμβάνει επιχειρήματα τα οποία δείχνουν ότι το καταναλωτικό προϊόν ή η υπηρεσία, θα προσφέρει στον καταναλωτή ηθική ικανοποίηση, υγεία, μείωση κόστους, αύξηση κερδών και τύχη. Επίσης εκτός από το να δίνει επιχειρήματα ώστε να καταδεικνύει το συμφέρον του καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν, θα πρέπει να υπόσχεται ένα πιο λαμπρό μέλλον. Δηλαδή το μέλλον της βελτίωσης του προϊόντος για να ομορφύνει πιο πολύ τη ζωή του καταναλωτή και το μέλλον είναι το μόνο πράγμα που μπορείς να υποσχεθείς όταν μπορείς να δείξεις ένα λαμπρό παρελθόν. Μετά, πάλι ως παράδειγμα το φέρνω, πρέπει να κοινωνικοποιεί το προϊόν καταδεικνύοντας ότι συχνά οι ίδιοι οι πελάτες συμπληρώνουν ερωτηματολόγια της εταιρίας, που διατίθενται σε αυτούς με κάθε ευκαιρία, συμβάλλοντας έτσι στην έρευνα για να γίνει αυτό καλύτερο. Τέλος θα δείξει ότι το προϊόν σέβεται το περιβάλλον κατά την παραγωγή του κι αν τυχόν αυτό είναι μια υπηρεσία που προσφέρουμε, τότε θα δείξει ότι η εταιρία μας η ίδια, κάνει ενέργειες προστασίας του περιβάλλοντος. Όσα μόλις είπα, ήταν μια μικρή γεύση του τί μπορεί να σημαίνει μια Τοποθέτηση.