Λογότυπο

Για τη δημιουργία του λογοτύπου είναι αναγκαία η ανάλυση της προσωπικότητας και βαθύτερα ακόμη του χαρακτήρα του επιχειρηματία. Η ανάλυση αυτή θα μπορέσει να καταδείξει τις αρετές και αξίες του. Αυτές επιδρούν αθροιστικά στις προσφερόμενες υπηρεσίες μιας εταιρίας και για το λόγο αυτό η εμπορική ονομασία θα πρέπει να τις εμπεριέχει κατά το σχεδιασμό της. Έτσι όταν θα διαμορφωθεί το τελικό σχέδιο, οι αρετές και οι ικανότητες αυτές θα γνωστοποιηθούν και στο κοινό δηλαδή στην αγορά, σε πελάτες και συνεργάτες. Η ανάγκη του επιχειρηματία για έκφραση θα βρει κι αυτή έναν σίγουρο δρόμο ικανοποίησης διότι η γνωστοποίηση των αρετών και οραμάτων του ιδίου, που είναι στην ουσία μέρος της ψυχής της επιχείρησης, θα λάβουν υλική υπόσταση και παρουσία. Η δημιουργία του λογοτύπου επομένως είναι η ιδανική ευκαιρία για να γίνει μια επικοινωνία του επιχειρηματία με τον κόσμο, μάλιστα μια ζηλευτή επικοινωνία. Πολλοί θα ήθελαν μια τέτοια ευκαιρία. Το σχέδιο του εμπορικού ονόματος, θα αποτυπώνει ανεξίτηλα πλέον και θα διαδίδει στο διηνεκές μέσα στην αγορά, την εσωτερική του αλήθεια. Μην σας φανεί περίεργο αυτό που θα πω. Η παρουσία του λογοτύπου θα απελευθερώσει τη δημιουργικότητα του επιχειρηματία, πράγμα που θα γίνει άμεσα αντιληπτό κι από τον ίδιο. Το Σήμα πάλι είναι η συμπύκνωση θα λέγαμε των παραπάνω δεδομένων και μαζί και τα δύο βοηθούν καταλυτικά κατά την "Αξιολόγηση" όταν κληθούμε να την κάνουμε, αλλά και το αντίστροφο. Δηλαδή και η "Αξιολόγηση" που είναι μια ανάλυση των εννοιών που είναι συγγενικές με τη δραστηριότητά μας, βοηθά στην ονοματολογία και το σχεδιασμό σήματος και λογοτύπου. Η "Αξιολόγηση" είναι απαραίτητη, για τον τρόπο που θα παρουσιάσουμε κατόπιν στους πελάτες μας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.