Εκστρατεία

Εφόσον τοποθετηθεί σωστά η εταιρία και το προϊόν απέναντι στο κοινό (χωρίς να ξεχνάμε εδώ ότι η τοποθέτηση δεν είναι κάποια δράση που ανέλαβε η εταιρία αλλά απλά και μόνο το ξεκαθάρισμα των ιδεών της για την ίδια και το προϊόν) ξεκινά η προσπάθεια γνωστοποίησης αυτής της "τοποθέτησης", τη λέμε και Διαφημιστική Εκστρατεία. Σαν Εκστρατεία που είναι θα απαιτήσει και μια στρατηγική. Αυτή η στρατηγική σημαίνει πρώτον, το πότε θα εμφανιστούν στην αγορά έντυπα, διαφημιστικές καταχωρήσεις, ραδιοφωνικά, τηλεοπτικά ή κινηματογραφικά σποτ, πότε θα δράσουμε με συμμετοχή σε κλαδικές ή γενικές εμπορικές εκθέσεις, πότε θα κάνουμε διαφημιστικά δώρα και πότε θα χρησιμοποιήσουμε κάθε άλλο διαφημιστικό μέσο. Δεύτερον τί ποσοστό από το κάθε μέσο θα χρησιμοποιήσουμε και τρίτο και σημαντικότερο με τί τρόπο θα παρουσιάσουμε την τοποθέτησή μας, άρα ποιά θα είναι η υλική της μορφή. Σημειώνουμε εδώ ότι η τοποθέτηση, όποτε αυτή υλοποιείται, ξεκινώντας από τη βιτρίνα του καταστήματος και μέχρι το δισέλιδο φυλλάδιο που θα περιγράφει όσα του αναθέτουμε, θα πρέπει να αποπνέει ταυτόχρονα εκείνες τις έννοιες στις οποίες καταλήξαμε στην "Αξιολόγηση" και μάλιστα κατά προτεραιότητα.