Προσέγγιση

Πιστεύω ότι δίνοντας εδώ ένα παράδειγμα θα γίνει πιο κατανοητό τί θέλω να πω. Ας υποθέσουμε λοιπόν ότι κάνετε το τραπέζι σε κάποιον. Σίγουρα θα θέλετε να ευχαριστήσετε τον καλεσμένο και να αισθανθεί ότι τον τιμάτε. Είστε πεπεισμένος ότι αν αισθανθεί αυτήν την τιμή προς τον εαυτό του, ακολούθως θα αισθανθεί ότι έχει "αξία", για σας τουλάχιστον που τον καλέσατε. Αυτή η αίσθηση θα μεταφερθεί στον άνθρωπο αυτόν με την ποικιλία των φαγητών, την ποιότητά τους, τη μουσική στο χώρο, την άνεση στον τρόπο που θα καθίσει, τον καλό κλιματισμό και αερισμό του χώρου, τον καλό φωτισμό και τον ευγενικό τρόπο συμπεριφοράς σας. Το δίχως άλλο, αν όλα τα προηγούμενα γίνουν κάπως έτσι, τότε ο καλεσμένος μπορεί να ανοίξει την καρδιά του και να σας φανερώσει σκέψεις και συναισθήματα που δε φανερώνει στους πολλούς, δηλαδή σε όσους δεν του δείχνουν μια τέτοια προτίμηση. Έτσι κάνουμε και όταν διαφημίζουμε ένα προϊόν για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη των πελατών.